Rozkład dnia
Ramowy rozkład dnia
|
Godziny realizacji | Realizowane treści | |
6 00 – 8 00 | Schodzenie się dzieci. Indywidualna realizacja zadań opiekuńczo – wychowawczych doskonalących kompetencje dzieci. |
|
8 00 – 13 00 | Realizacja zadań wynikających z realizacji Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego. | |
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Ćwiczenia gimnastyczne zapobiegające wadom postawy, ćwiczenia z użyciem sprzętu i przyborów. Zabawy i zajęcia ruchowe, rytmika. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp. Różnego typu zajęcia dydaktyczne zorganizowane z inicjatywy nauczyciela, eksperymenty, nauka wierszy i piosenek, tańce, inscenizacje, improwizacje ruchowe. Zabawy językiem angielskim przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem – 1 raz w tygodniu po 15 min. Utrwalenie zdobytych umiejętności. Praca indywidualna z dziećmi. Wspomaganie dzieci w rozwijaniu uzdolnień. Zabawy na powietrzu, gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, wycieczki, spacery, prace społecznie użyteczne. Czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne poobiedni relaks lub zajęcia relaksacyjne i inne. |
||
13 00 – 16 30 | Tworzenie sytuacji wspierających rozwój inteligencji wielorakich. Pogłębianie zdobytych wiadomości i umiejętności. Aktywność własna dzieci. Odbieranie dzieci. |
|
8 10 – 8 25 | śniadanie | |
11 30 – 11 50 | obiad | |
13 30 – 13 40 | podwieczorek |
Ramowy rozkład dnia
|
Godziny realizacji | Realizowane treści | |
7 00 – 8 00 | Schodzenie się dzieci. Indywidualna realizacja zadań opiekuńczo – wychowawczych doskonalących kompetencje dzieci. |
|
8 00 – 13 00 | Realizacja zadań wynikających z realizacji Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego. | |
Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela Ćwiczenia gimnastyczne zapobiegające wadom postawy, ćwiczenia z użyciem sprzętu i przyborów. Zabawy i zajęcia ruchowe, rytmika. Ćwiczenia, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp. Różnego typu zajęcia dydaktyczne zorganizowane z inicjatywy nauczyciela, eksperymenty, nauka wierszy i piosenek, tańce, inscenizacje, improwizacje ruchowe. Zajęcia dodatkowe – religia*. Zabawy językiem angielskim przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem – 1 raz w tygodniu po 30 min. Utrwalenie zdobytych umiejętności. Praca indywidualna z dziećmi. Wspomaganie dzieci w rozwijaniu uzdolnień. Zabawy na powietrzu, gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, wycieczki, spacery, prace społecznie użyteczne. Czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne poobiedni relaks lub zajęcia relaksacyjne i inne. |
||
13 00 – 16 00 | Tworzenie sytuacji wspierających rozwój inteligencji wielorakich. Pogłębianie zdobytych wiadomości i umiejętności. Aktywność własna dzieci. Odbieranie dzieci. |
|
8 35 – 8 50 9 00 – 9 20 |
śniadanie | |
12 00 – 12 20 12 30 – 12 50 |
obiad | |
13.45 – 13.55 14 00 – 14 10 |
podwieczorek |
*religia na wniosek rodziców