Ramowy Rozkład Dnia w Miejskim Przedszkolu nr 6 w Lublińcu

Rok szkolny 2025/2026

                          Grupa I, II, III

                           Grupa IV, V

6.00-8.00

Schodzenie się dzieci.
Indywidualna realizacja zadań opiekuńczo – wychowawczych doskonalących kompetencje dzieci. Swobodna zabawa dzieci.

6.00-8.00

Schodzenie się dzieci.
Indywidualna realizacja zadań opiekuńczo – wychowawczych doskonalących kompetencje dzieci.

Swobodna zabawa dzieci. Zabawy ruchowe.

8.00-9.00

Czynności samoobsługowe i higieniczne przed śniadaniem.

ŚNIADANIE – wdrażanie zasad dobrego wychowania. Kształtowanie umiejętności i nawyków związanych z kulturalnym spożywaniem posiłków. Czynności higieniczne po śniadaniu.

Gimnastyka poranna, zabawy ruchowe. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp.

8.00-9.30

Gimnastyka poranna, zabawy ruchowe. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp.

Czynności samoobsługowe i higieniczne przed śniadaniem.

ŚNIADANIE– wdrażanie zasad dobrego wychowania. Kształtowanie umiejętności i nawyków związanych z kulturalnym spożywaniem posiłków. Czynności higieniczne po śniadaniu.

9.00-11.00

Zajęcia edukacyjno – wychowawcze integrujące treści programowe z różnych obszarów edukacyjnych zgodne z podstawą programową wychowania przedszkolnego. Zabawy z językiem obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem,  zabawy swobodne w  sali,  pobyt na świeżym powietrzu,  zajęcia sportowe, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, gry i zabawy organizowane oraz inspirowane przez dzieci, prace porządkowe i ogrodnicze.

9.30-12.00

 

Zajęcia edukacyjno – wychowawcze integrujące treści programowe z różnych obszarów edukacyjnych zgodne z podstawą programową wychowania przedszkolnego. Zabawy z językiem obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem,  zabawy swobodne w  sali,  pobyt na świeżym powietrzu,  zajęcia sportowe, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, gry i zabawy organizowane oraz inspirowane przez dzieci, prace porządkowe i ogrodnicze, zajęcia dodatkowe – religia.

11.00-12.00

Czynności higieniczne i porządkowe- przygotowanie do obiadu.

 OBIAD –doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.

Pogadanki na temat zdrowego odżywiania się.

Czynności higieniczne i samoobsługowe.

12.00-13.00

Czynności higieniczno-porządkowe- przygotowanie do obiadu.

OBIAD –doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.

Pogadanki na temat zdrowego odżywiania się.

Czynności higieniczne i samoobsługowe.

12.00-14.00

Relaksacja, bajkoterapia.

Tworzenie sytuacji wspierających rozwój inteligencji wielorakich.
Pogłębianie zdobytych wiadomości i umiejętności.

Praca indywidualna z dziećmi.
Wspomaganie dzieci w rozwijaniu uzdolnień.

Zabawy na powietrzu, gry i zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, wycieczki, spacery, prace społecznie użyteczne.

Zabawy swobodne.

13.00-14.00

Relaksacja, bajkoterapia.

Tworzenie sytuacji wspierających rozwój inteligencji wielorakich.
Pogłębianie zdobytych wiadomości i umiejętności.

Praca indywidualna z dziećmi.
Wspomaganie dzieci w rozwijaniu uzdolnień.

Zabawy na powietrzu, gry i zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, wycieczki, spacery, prace społecznie użyteczne.

Zabawy swobodne.

14.00-14.40

PODWIECZOREK– czynności higieniczne i samoobsługowe

14.00-

15.00

PODWIECZOREK– czynności higieniczne i samoobsługowe

14.40-16.30

Tworzenie sytuacji wspierających rozwój inteligencji wielorakich.
Pogłębianie zdobytych wiadomości i umiejętności. Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, obserwacje przyrodnicze, prace społecznie użyteczne.
Aktywność własna dzieci.
Odbieranie dzieci.

15.00-16.30

Tworzenie sytuacji wspierających rozwój inteligencji wielorakich.
Pogłębianie zdobytych wiadomości i umiejętności. Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, obserwacje przyrodnicze, prace społecznie użyteczne.
Aktywność własna dzieci.
Odbieranie dzieci.

*religia na wniosek rodziców