|
Ramowy Rozkład Dnia w Miejskim Przedszkolu nr 6 w Lublińcu Rok szkolny 2025/2026 |
|||
|
Grupa I, II, III |
Grupa IV, V |
||
|
6.00-8.00 |
Schodzenie się dzieci. |
6.00-8.00 |
Schodzenie się dzieci. Swobodna zabawa dzieci. Zabawy ruchowe. |
|
8.00-9.00 |
Czynności samoobsługowe i higieniczne przed śniadaniem. ŚNIADANIE – wdrażanie zasad dobrego wychowania. Kształtowanie umiejętności i nawyków związanych z kulturalnym spożywaniem posiłków. Czynności higieniczne po śniadaniu. Gimnastyka poranna, zabawy ruchowe. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp. |
8.00-9.30 |
Gimnastyka poranna, zabawy ruchowe. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp. Czynności samoobsługowe i higieniczne przed śniadaniem. ŚNIADANIE– wdrażanie zasad dobrego wychowania. Kształtowanie umiejętności i nawyków związanych z kulturalnym spożywaniem posiłków. Czynności higieniczne po śniadaniu. |
|
9.00-11.00 |
Zajęcia edukacyjno – wychowawcze integrujące treści programowe z różnych obszarów edukacyjnych zgodne z podstawą programową wychowania przedszkolnego. Zabawy z językiem obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem, zabawy swobodne w sali, pobyt na świeżym powietrzu, zajęcia sportowe, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, gry i zabawy organizowane oraz inspirowane przez dzieci, prace porządkowe i ogrodnicze. |
9.30-12.00
|
Zajęcia edukacyjno – wychowawcze integrujące treści programowe z różnych obszarów edukacyjnych zgodne z podstawą programową wychowania przedszkolnego. Zabawy z językiem obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem, zabawy swobodne w sali, pobyt na świeżym powietrzu, zajęcia sportowe, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, gry i zabawy organizowane oraz inspirowane przez dzieci, prace porządkowe i ogrodnicze, zajęcia dodatkowe – religia. |
|
11.00-12.00 |
Czynności higieniczne i porządkowe- przygotowanie do obiadu. OBIAD –doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku. Pogadanki na temat zdrowego odżywiania się. Czynności higieniczne i samoobsługowe. |
12.00-13.00 |
Czynności higieniczno-porządkowe- przygotowanie do obiadu. OBIAD –doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku. Pogadanki na temat zdrowego odżywiania się. Czynności higieniczne i samoobsługowe. |
|
12.00-14.00 |
Relaksacja, bajkoterapia. Tworzenie sytuacji wspierających rozwój inteligencji wielorakich. Praca indywidualna z dziećmi. Zabawy na powietrzu, gry i zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, wycieczki, spacery, prace społecznie użyteczne. Zabawy swobodne. |
13.00-14.00 |
Relaksacja, bajkoterapia. Tworzenie sytuacji wspierających rozwój inteligencji wielorakich. Praca indywidualna z dziećmi. Zabawy na powietrzu, gry i zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, wycieczki, spacery, prace społecznie użyteczne. Zabawy swobodne. |
|
14.00-14.40 |
PODWIECZOREK– czynności higieniczne i samoobsługowe |
14.00- 15.00 |
PODWIECZOREK– czynności higieniczne i samoobsługowe |
|
14.40-16.30 |
Tworzenie sytuacji wspierających rozwój inteligencji wielorakich. |
15.00-16.30 |
Tworzenie sytuacji wspierających rozwój inteligencji wielorakich. |
*religia na wniosek rodziców
